ترفند های امتحان دادن
نوشته شده توسط : پژمان کوفه ای

 


 1ـشب امتحان زود بخوابيد و از خوردن زياد موادي که داراي کافئين مي باشند خودداري کنيد(مانند چاي و قهوه)

 

2ـ دوساعت قبل از امتحان کتاب را کنار بگذاريد و مطالبي را که فرا گرفته ايد بصورت بحث گروهي با دوستانتان مباحثه کنيد و اشکالاتتان را از يکديگر بپرسيد.

 

3ـ حداقل يک ربع زود تر در جلسه امتحان حاضر شويد و مجهز باشيد يعني وسايل لازم را همراه خود بياوريد و پس از نشستن روي صندلي نفس عميقي بکشيد و با ياد خداي بزرگ امتحان را شروع کنيد.

 

4ـ پس از گرفتن برگه ي امتحان  و نوشتن مشخصات خود روي آن ابتدا همه ي سوالات را با دقت بخوانيد و اگر به سوال ساده اي رسيديد فورا" جوابش را بدهيد.سوالاتي را که جوابشان را نميدانيد کنارشان علامت  _  بزنيد  و سوالاتي را که جوابشان را مي دانيد ولي وقت زيادي مي گيرند کنارشان علامت  +  بگذاريد تا بعدا" دوباره به سراغشان بياييد و جواب بدهيد.

 

5- سعي کنيد به همه سوالات پاسخ دهيد حتي اگر جواب سوالي را نميدانيد سعي کنيد از خودتان چيزي بنويسيد.

 

6ـ پس از پاسخ به همه سوالات برگرديد و يک بار ديگر سوالات را با دقت بخوانيد و پاسخ هايتان را مرور کنيد تا احيانا" اشتباهي رخ نداده باشد

 

 7ـ در اکثر موارد در سوالات تستي گزينه اي که مي گويد(همه ي موارد ذکر شده) صحيح است گزينه ي جواب مي باشد.

 

8ـ پس از دادن امتحان فورا" سراغ امتحان بعدي نرويد. بلکه چند ساعت استراحت کنيد و تفريح مورد علاقه ي خود را انجام دهيد و زماني را براي ورزش در نظر بگيريد

 

9ـ پس از دادن برگه ي امتحان با ديگران دنبال جواب سوالات نگرديد چرا که وقتي نتيجه داده شد مي توانيد مطلع شويد.( وقت و انرژي خود را به جاي پيدا کردن جواب سوالات امتحان قبل روي امتحان بعدي بگذاريد.)






:: بازدید از این مطلب : 1405
|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: